BIAŁOSTOCKIE CENTRUM ONKOLOGII im.M.Skłodowskiej–Curie w Białymstoku, z siedzibą przy ul. Ogrodowej 12, 15-027 Białystok poszukuje kandydata/ki  na w.w. stanowisko:

Zakres obowiązków: zlecanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych aparatury medycznej zgodnie z harmonogramem planowych przeglądów oraz kontrola terminu ich wykonania; zbierania ofert na przeglądy i naprawy aparatury medycznej, pisanie wniosków, rozliczanie faktur; kompletacji dokumentacji technicznej, paszportów technicznych, instrukcji obsługi i certyfikatów nowo zakupionych urządzeń; prowadzenie ewidencji sprzętu medycznego oraz zawartych umów; zakup drobnych akcesoriów i materiałów zużywalnych do posiadanych urządzeń medycznych; pomoc w przygotowywaniu OPZ (Opisu Przedmiotu Zamówienia) do zakupów aparatury medycznej; odbiory zakupionej aparatury medycznej, kasacje, likwidacje; sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w swoim zakresie i inne.

Wymagania: wykształcenie minimum średnie; dobra obsługa komputera (Word, Excel, poczta elektroniczna); obsluga urządzeń biurowych.

Pożądane / mile widziane: doświadczenie w pracy w szpitalu / Służbie Zdrowia; wykształcenie techniczne; wyższe wykształcenie; uprawnienia elektryczne; znajomość przepisów i ustawy o wyrobach medycznych, pzp

Osoby  zainteresowane  prosimy o  przesłanie aplikacji (CV, list motywacyjny, zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub bezpośrednio: sekretariat BCO  ul. Ogrodowa 12, 15-027 Białystok.